alecha

45 min spinning

Kategori: Allmänt

Oj oj oj, vilken dag!!!
Det började med att jag somnade 6 på morgonen, var hur pigg som helst. Skyller mest på Susanna som drack kaffe igår kl 22:30. 
Vaknade med att mamma ringde och väckte mig för vi skulle till gymmet och spinna i 45 minuter.
Jag var hur död som helst när hon ringde.
När jag kom till gymmet köpte jag en red kick, den är hur bra som helst!! 
Det är typ som Redbull men mycket bättre, det är anpassad till träning så att man får energi och förbränner den samtidigt. Självklart ska man inte dricka den om man inte tränar och självklart är den inte lika god som redbull.
Spinningen var tuff, har inte kört det på flera månader!!! Så gissa om jag hade ont i rumpan när jag satt på sadeln.
Tuff 45b minuters pass var det. Men jag tänkte bara på att jag har blivit så tjock och att min rumpa inte alls är som förr.. Den dallrar nu istället för att vara fast. Så nu kör jag gärnet.
En annan bra sak till träningen är en energidryck som heter Celsius. Den är fan mäktig. Man får världens energi och vetenskapbligt bevisad så förbränner man mer. Varför? Jo man orkar mer, man kämpar på och svettas som fan.
Dock är den farlig att ta om man inte tränar då man inte kan sitta stil!
Nu ska jag duscha och sen träffa Susanna på en fika :)
Jag har även skickat lite CV och personligt brev. Så hoppas att man får ett samtal snart.
Dubbel kisses.
Kommentera inlägget här: