alecha

Bästa appen ever!

Kategori: Allmänt

Alltså idag är jag såååå sugen på Cola, det är så otroligt jobbigt när jag ser alla på jobbet med en massa cola burkar och redbull på sina platser. Jobbet har även bjudit på en massa godis för att det har varit påsk. Gissa om jag är sugen på godis, det brukar jag dock aldrig vara. :(
Så det är extra jobbigt just nu.
Jag känner mig ändå duktig att jag inte köper i smyg cola/redbull eller liknande. :)
Vädret är skit idag, och jag har verkligen ingen lust att jobba idag. Men vad ska man göra, man måste kunna försörja sig.
Vill hitta annat. Butik är någonting jag är bra på...
Jag har fått ett annat jobberbjudande som jag är så himla osäker på. Jag känner att jag inte vill byta chef eller kollegor.
Jag trivs så bra med dem.
Annie sitter hos oss idag, hon har hittat en jätte rolig app som heter "mirrors" så himla awesome alltså.
Jag och Dana skrattade tills vi grät :)
TESTA DEN.
Jag skulle även ha tränat idag, vilket inte blev av som vanligt. Måste verkligen skärpa till mig...

Well stranden 2020 here i come alltså....
Nä men nu ska det bli skärpning...

Dubbel kisses

Den kroppen vill jag ha. Inte illa right?

Kommentera inlägget här: