alecha

Illa!

Kategori: Allmänt

Tja tja bloggen!

Oj vad dålig jag var på att uppdatera bloggen.
Fine jag har en väldigt bra ursäkt, jag har inte gjort så mkt pga att jag skulle ju blogga ang träningen/vikt etc.
Well nu har jag beslutat med Susanna att vi ska sluta dricka Redbull/cola/godis osv och börja träna och ta hand om oss.
Idag börjar den dagen.

Jobbet har bjutid på godis hela jävla veckan, gissa om man inte blir sugen idag bara för att man är van med det och så ser man folk med godis,cola och redbull överallt. Jag blir fan galen.

Men nu kör vi. Jag kommer (försöka) skriva hur det går varje dag och allt annat :D
Under veckans gång så har jag hunnit med mycket, bla fika i stan med Christian, fira påsken med familjen samt åka till kyrkan med mormor och dricka vin med bästa Susanna!!

Idag är det jobba jobba jobba och sen kvällsbio med bästa Robert :) Vi ska se på American pie :D Fett awesome.
Well det var väl en liten uppdaterin.

Dubbel kisses.


Så ser jag ut idag, vad tycker ni om mina rosa gymbyxor ;) Gina Trico 149:-
Och till dessa är det mina rosa skor som gäller ;) Me like!

                 
Fika med Christian <3     Vinkväll med Suss <3     Påskfirande med familjen <3
Kommentera inlägget här: