alecha

Gackt <3

Kategori: Allmänt

Dem senaste dagarna har jag inte mått så bra, för lite  sömn kanske? Vår ångest?
Well... Som vanligt när jag vaknade så var jag hur nere som helst.... Orkade knappt resa på mig...
Hade ingen lust att ta mig till jobbet heller.. Ska jag sjukanmäla mig kanske?
Tar en snabbdush och fixar mig för dagens jobbdag....
Så fort jag ser Sookie eller Diva så blir jag irriterad, fattar inte varför.... Okej kanske för jag har rivmärken överallt.
När jag kom hem igår från jobbet så pussar jag alltid på mina gullungar, så ser jag att min diva är skadad :(
Jag blir nojjig över vad, men nu när dem är kastrerade så är det nya tag på vem som ska bli den dominanta.

Well påväg till jobbet idag så ville jag bara hem och lägga mig.... Hade ingen lust att se glad ut...
Men vad hände sedan på t-banan.
På Våren/sommaren så får jag värsta rycket och har Gackt maraton och lyssnar bara på hans låtar.. Och då började jag tänka på låten som han sjöng på konserten. så jag började söka utan förväntningar. Vad hände?!
JAG HAR ÄNTLIGEN HITTAT DEN <3<3 Så nu har jag lyssnat på låten i ca 3 timmar utan avbrott!!!
Blev lite gladare, men inte nu längre.... Ursh..
Men det blir bättre :)
Man måste tänka positivt :D

Jag och min älskade habibi på Gackt konsären.!

KOMMENTARER:

  • Annie säger:
    2012-03-15 | 21:03:53
    Bloggadress: http://anniebelles.blogg.se/

    Jaaa det va sjukt billigt & bra, men jag va i Manchester inte London :) men det är nog samma priser ungefär. Du borde åka dit. Ses imorn! Puss

Kommentera inlägget här: