alecha

Dålig bloggerska!

Kategori: Allmänt

Tja tja bloggen!
Ursh och fy vad dålig jag är på uppdatering :/
Illa...
Well lite nytt info!
Jag har bestämmt mig att sluta dricka Redbull & Cola/läsk. Jag får endast dricka det en-två gånger i månaden. Och idag är 1 månad jag har varit läsk & redbull fri.
Jag är så stolt.  Borde fira med en stor kall Redbull :P

hahah, sedan har jag börjat träna igen :/ Hoppas det håller sig den här gången ...
Jag har kört 3 gånger den här veckan, två på egen hand och igår körde jag 60 minuters Sha'bam, så roligt.
Rekommenderar den verkligen. Zumba är också helt grymt, ska faktiskt köpa Zumba spelet och DVD videon så man kan träna hemma när man inte hinner till gymet.

Jag har även gått upp 5 kilo på en kort stund!!! NOT OK!

Nu måste det bort... SLUT på godis och kakor och glass....



Dubbel kisses
Kommentera inlägget här: