alecha

Fullt med finnar!

Kategori: Allmänt

Tja tja!

Igår tränade jag än en gång spinning 45 min! Dock var det den tuffaste passet ever. Det var någon vikarie som körde
gårdagens pass. HON VAR GRYM!...

Därefter ringde jag comhems kundtjänst. Alltså tolka mig inte fel. Men deras kundtjänst är inte det bästa. Personalen är hur trevliga som helst. Dock tar det 10 min för att hitta upp en faktura. Det tar 20 min för att få svar på någonting. Och jag måste ge all information som tex " jag ska ha en överbetalning", deras svar blir "jaha? okej,då ska jag titta lite" och sen får jag som svar medans jag väntar och att det är helt tyst i telefonen istället för att säga "Dröj kvar en liten stund", " Ja, det finns en överbetalning". Det är ju bra att dem har justerat. "Hur mycket är den på?" "Öh då ska vi se"... 3 minuter tar det med tysnad...
Alltså det kan vara lite frustrerande.
Jag skulle lätt kunna ge dem en massa feedback hur dem kan göra kundtjänsten bättre :)... Men annars gillar jag Comhem jätte mycket, har bra utbud samt att det är 12 mån bindningstid :)

Aja, idag jobbar jag till 19:00, har hur roligt som helst med kollegorna.
Jag kan fan sluta träna och börja jobba mer så kommer jag ändå gå ner i vikt ;)

Angående hur det går med drickandet av redbull/läsk så har jag fortfarande inte druktit någonting fast att det har gått över en månad ;). *STOLT* Dock har jag börjat med Kaffe latte som innehåller 200 cal. :/
Så nu får jag börja dricka kaffe med mellanmjölk. :). Kaffe är faktiskt bra om man vill gå ner i vikt. Det sätter igång förbränningen.

Dubbel kisses.
♥ 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: