alecha

Nothing can stop me now.

Kategori: Allmänt

Hellu!


Gårdagens träning blev ju spinning 45min!
Alltså OMG, ni vet inte vad som hände.
Innan träningen var jag i omklädningsrummet och skulle på toa. Tror ni inte att jag började blöda näsblod?
Tiden gick och det slutade inte blöda, jag tänkte bara att passet har nu börjat och jag måste fan snabbt in.
Stoppade upp lite papper i näsan där jag blödde. Kändes som en jävla tampong i näsan alltså, sprang in (fast man inte får när träningen har börjat) Och jag körde passet i 45 min med näsblod :D....
Jag känner mig ändå fett stolt. Gissa om alla tittade på mig.

Ringde mammi idag och berättade vad som hade hänt. Både hon och Robert är oroliga över min hälsa :/
Efter det som hände Lasse så blir jag själv orolig, men jag säger att det inte är någon fara :)
jag har slutat äta mackor på jobbet och slutat dricka läsk, det är väl bra?
hmm.. I don't know... Jag köper inte skräpmat eller färdigrätter som man bara mickrar...

Idag jobbar jag 8:00-22:00. Gissa om jag känner mig helt slut, men jag har bombat med kaffe sedan klockan 7:30 så jag kommer säkert klara mig.

Jag och George från jobbet kör en utbilning nu. Det är rätt spännande ;)
Vi får se vad det leder till... Kanske ett nytt projekt :D



Dubbel kisses.♥

Kommentera inlägget här: