alecha

Paus!

Kategori: Allmänt

Jag har haft problem med mitt internet hemma så jag kunde dessvärre inte blogga!
Jag har tagit en lång semester från träningen, det blev dock Tor-Lör. I Söndags tränade jag självklart Sha'bam!
Really nice, dock var det en brud som gick mig på nerverna som inne i helvete.
Men jag körde ändå mitt race lixom, för det är för min skull jag är där lixom.
I Fredags hade jag en underbar middag med min andra halva Waya <3. God middag, god vin och god efterrätt.
Det behövde jag verkligen, jag märker att när jag inte träffar henne så blir jag deppig och överkänslig,direkt efter en träff med henne så blir allt mycket bättre och jag blir gladare och mig själv igen.
I lördags blev det grillparty hos Suss med hela teamet. Så trevligt.
Dana gör så jävla god sallad. Och vad är inte perfekt med grill + sallad?
Mums!!!

Så gissa om det var svårt att träna på Söndag efter 2 dagar av alkohol? :P

Idag blir det jobb som vanligt med dem bästa.
Skönt att det börjar bli allt varmare. Jag har på mig för engångs skull en långtjol. Gissa om jag känner mig som en  Zigenare :/...

Juste, det finns en tjej på gymmet som är jätte söt. Dock ser hon typ ut som Kissies fast en blatte :O?

Har dessutom inte sovit någonting alls, drack kaffe med Susanna igår!
Ursh och fy säger jag bara. Men det var så värt det.

Dubbel kisses.


Middag med bästisen.<3 Nyttig Lassagne.

Solnedgång med Susanna <3

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2012-05-24 | 23:40:36
    Bloggadress: http://lindaakaviggo.blogg.se/

    Hej. Såg att du kommenterat min blogg ang bardisk. Tyvärr så finns den inte kvar. Fick sålt den då för typ 2 år sen :)

    Men kul att du frågade man vet ju aldrig!

    Med vänlig hälsning, Linda

  • sofiahassan - Civilingenjörsstudent säger:
    2012-06-04 | 21:14:06
    Bloggadress: http://sofiahassan.blogg.se/

    vad gott det ser ut o vara :)

  • Mikael säger:
    2012-06-12 | 20:42:16
    Bloggadress: http://forum.modekampanj.com

    Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    Svar:
    alecha.blogg.se

Kommentera inlägget här: