alecha

Simma!

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen!

Hur mår ni idag?
Jag har ont i hela kroppen typ och är små snuvig :/.
Igår har jag jobbat som sagt och efter jobbet blev det motionsim med Robert i 45 min!
Första varvet gick åt helvete!! Det var hur jobbigt som helst!
Men sedan blev det bara bättre och bättre!
Efter träningen så var jag så himla avslappnad, det är inte samma känsla som när man tränar på maskinerna eller gruppträningar.

Men belöningen blev iallfall att jag fick en riktig god Middag på Amazonas :)
Suget efter Cola har försvunnit rätt mycket, jag tror mer till sommaren när det är dags för alkohol!
haha.

Men nu kör jag och Susanna tillsammans typ så då blir man mer motiverad!
Även om man inte tränar på samma gym!
Vårt mål är att vi ska shoppa en massa snygga kläder.
Jag har typ gått upp 5 jävla kilon på 1-2 månader :/ Inte bra!!!
Och igår var det en månad sedan jag och Susanna drack läsk eller Redbull :D
Känner mig sååå stolt

Nu är det dags att jobba med mina fina tjejer <3..

Dubbel kisses.




Snart når vi vårat mål!
NU KÖR VI <3....
 
Kommentera inlägget här: