alecha

Utbildningsdag!

Kategori: Allmänt

15 Maj

Det första jag måste skriva om är min underbara Frederike som fyllde år igår!
Stort grattis till min vackra Freddie!!!
Snart ska vi fira henne stort :)...
Vi skickade en video samtal till henne som hon blev full överraskad.
Vi är lite små crazy alltså.
Jag hann även med 25 min träning igår, dock blev det endast löpbana. :/
Det går inte lika bra att träna själv som när man går på gruppträningar. Dock blev jag ändå nöjd fast att jag gav upp.
Sedan var det så att jag åkte till jobbet och kämpade på där.

16 Maj

Idag börjar jag 12:00-22! Jobbig pass med helt OK dag alltså.
Jag höll i en utbildning och gissa om jag blev glad. Dock blev jag lite upprörd i slutet att jag inte tog i. Men till nästa gång så kommer jag hålla det bättre. Min chef gav mig lite feedback och lugnade ner mig så det är jätte skönt.
Jag har verkligen bästa chefen. Alltså jag kan inte förklara riktigt hur jag menar men ändå.
Och jag är så glad att jag har min vilodag, många på jobbet säger att man ser resultat, jag ser piggare ut, fräshare och mer fastare. Såååå glad.... Dags för donken :D. Skämt åt sidan :p
Imorgon jobbar jag 10-19:00 så vi får väl se om jag hinner träna. Tror dock inte det....
Så surt. Nu börjar jag få ångest när jag inte tränar. Men jag kanske kan ta promenad med Robert istället om det är fint ute.


På Fredag fyller Lasse år, Jag och tjejerna ska nu planera hur och när vi ska hälsa på honom.
Fredags planeringer ser full ut.

Åka och hälsa på lasse (kanske)
Städa
Träna
Fixa naglarna hos Sandara.
Fredags mys med min andra halva.


Jobbgänget ;)

Kommentera inlägget här: