alecha

Hur ska man lyckas?

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen.
 
Som ni vet så har jag startat en annan blogg vilket jag trodde skulle vara mycket roligare... 
Fine bloggen blev finare osv men orkade aldrig blogga där. I don't know why.
 
Iallfall. Jag mår som jag mår, snart är det julafton och i år önskar jag mig verkligen ingenting.
Jag känner ingen direkt glädje över denna jul då det har hänt en hel del i mitt liv.
 
Jag vill inte skriva om vad det handlar om för då är man fucking offer eller någonting sånt.
Jag vill bara att allt ska vara bra... Och som förr... .

Jag har mått så jävla dåligt att jag bryr mig inte längre, vill folk inte snacka med mig eller umgås med mig så är det väl bäst att dem inte gör det :) Jag menar, jag vill inte plåga någon hahaha...
 
Så i år önskar jag bara att alla mår bra och är glada. För ingenting kan ersätta vänskap och kärlek.
 
Dubbel Kisses
 
 
 
Kommentera inlägget här: