alecha

Not my day 2 day!

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen!

Idag är verkligen inte min dag..
Jag har sagt att jag inte ska bry mig längre om någon, att jag bryr mig inte om ingen vill snacka med mig eller träffa mig. Jag har sagt att jag bryr mig inte om ingen vill vara min vän....
Det här låter sjukt konstigt, men innan så grät jag varje dag, jag var skit bitter på helgerna och drömde bara en massa mardrömmar om dem jag älskar... 
 
Jag har lovat mig själv att inte bry mig.... Jag försöker övertala mig det...
Jag känner att jag har bara mina föräldrar kvar... Inte ens min bror känner jag att jag har... 
Vad kommer hända när jag är helt själv och ensam?
 
Jag pratar inte om mina känslor än här på bloggen, för ingen skulle ändå inte förstå mig. Alla kommer tycka att jag överdriver eller att jag är känslig. Men jag bryr mig inte ett skit om ni tycker det. För jag är jag... 
 
På jobbet så får jag höra hur dem ska träffa sina vänner som dem känner sedan dem var små...
Jag blir så tårögd bara jag tänker på det... 
Jag hade en sådan vän som jag har förlorat.
Allt är mitt fel.
 
Julen närmar sig och jag har ingen glädje alls... Jag känner mig tom... Jag har inget jag kan vara glad över...
Jag önskar mig ingenting som går att köpa av pengar ändå hör jag hur folk tjatar på mig. WELL jag kommer inte bli glad om ni ger mig någonting... För det jag önskar mig går inte att köpa av pengar.... 
Så snälla köp ingenting !
 
Att känna sig ensam i världen är nog den värsta känslan man kan känna!
 
 
Hahahah nu ska jag sluta skriva så jävla deppiga inlägg... Vem fan vill läsa sånt :P
 
Kommentera inlägget här: