alecha

I'm back

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen och alla mina få läsare hahaha. Nu har jag äntligen bestämt mig att komma tillbaka till bloggen. Jag tänkte först starta upp en helt ny blogg men på ett sätt så orkade jag inte med det... Det har hänt en hel del i mitt liv under den tiden jag har slutat skriva här. Jag har bytt jobb! Jag jobbar nu på Odenplans Läkarhus! Självklart kan jag inte överge Goex så jag försöker jobba lite extra där. Jag har gått ner 14 kg sedan jag vägdes som mest! Jag har blivit brunett. Självklart så har det hänt rätt mycket skit som äter upp mig inifrån och då är min bästa vän mat självklart lösningen till att alltid se glad ut. Robert kämpar för fullt med att få mig att sluta tröstäta men det är svårt. Och jag känner mig så jävla äcklig för att jag gör det. Jag känner mig ful, tjock äcklig kossa! Så jag tänkte att jag börja blogga om träningen, kosten och även min vardag. Who knows, det kanske är fler so tröstäter osv ;:) Jag hoppas att ni kommer tycka om det jag skriver om. Och lämna gärna en liten komentar ;) Dubble kisses
Kommentera inlägget här: